vrijdag 19 juni 2009

vraag maar raak

Voor wie is dit blog eigenlijk bedoeld?
Mijn bedoeling is dat het interessant is voor ambitieuze bridgers. Het maakt niet zo veel uit hoe goed je bent, belangrijk is wel dat je steeds beter wil worden. Daarvoor moet je natuurlijk veel spelen, maar ook trainen. En lezen, bijvoorbeeld dit blog.
Uiteindelijk is bridge ook een ervaringssport. Er zijn bijna geen extreem jonge topspelers zoals bij andere denksporten. Dé manier om goed te worden is om met en tegen goede spelers te spelen. En ook je problemen aan betere spelers voor te leggen. Daar leer je veel en snel van.
Dus laat ik dat hier ook maar eens proberen. Een soort vragenbus voor gevorderden, laat ik maar zeggen. Stuur je vraag naar skolliebridge@gmail.com en misschien behandel ik hem hier in dit blog. Ik houd me overigens ook aanbevolen voor een goede naam voor deze rubriek...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten