maandag 22 juni 2009

de ronde van 16

Goed, achtenhalf van de zestien goed. Wie kon nu voorzien dat de nummers één en twee zich zouden laten uitschakelen...

Monaco - Ned Red
(Zo goed speelde Monaco nou ook weer niet. Ik verwacht geen grote problemen voor Nederland.)
Blumental - Herbst
(Herbst liet de grootste overwinning noteren. Ik zie ze wel ver komen.)
Chateau Rossenovo - Texan Aces
(Moeilijk. Maar als je een play-off over vier spellen wint, dan heb ik er wel vertrouwen in.)
Angelini - Ned White
(Ik denk dat Angelini 14 spellen meespeelt. Dan heeft Nederland een goede kans.)
Welland - Il fante di fiori
(Tja. Als klaverboer deze ronde weer wint, tip ik ze voor de eindzege...)
White BL1 - Lengy
(Moeilijk. Deze is een gok.)
Jacob - Villa Fabriche
(Ook een gok. Ik had eerst Italië, maar ben van gedachte veranderd.)
Sweden 1 - Vito
(Zweden is te goed voor deze Bulgaren.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten