maandag 22 juni 2009

uitslagen voorspellen

Sportuitslagen voorspellen valt niet mee. Bridgeuitslagen nog minder. En dan nog wedstrijdjes over 28 spellen. Maar ik doe een poging.
Maar liefst vijf Nederlandse teams hebben de laatste 32 gehaald van het EK. En ze hebben geen bijzonder lastige 'loting'. Er zijn dus kansen.
Volgens het bulletin zijn dit de wedstrijden. Dat kan zometeen weer helemaal veranderd zijn, trouwens, maar betere informatie heb ik niet. Mijn winnaars staan vetgedrukt, de Nederlandse teams cursief. De helft zou ik toch wel goed moeten kunnen voorspellen?

Zimmermann - Monaco
Irens - Blumental
Chateau Rossenovo - WAC
(Deze is lastig. Ik ken de Bulgaren niet, maar ze laten goede uitslagen zien. Ik denk dat WAC wel een kans maakt. Die lijken in goede vorm te zijn. Het is bovendien altijd een voordeel om gekozen te worden.)
Angelini - Duguet
Welland - Z-team
(Ik denk niet dat de Belgische hoop het redt, helaas)
Apteker - White BL 1
(Ik hoop natuurlijk dat iemand die Papakyriakopoulos heet de finale haalt. Maar de Zweden en Zuidafrikanen van Apteker gaan waarschijnlijk winnen)
Jacob - Kolata
(Deze is lastig. De Nieuwzeelanders doen het goed, maar ik gok op de Turken. Een echte gok.)
Sweden I - Hollman
(Een Zweeds onderonsje. Waarom zou het beste team niet winnen?)
Payen - Vito
(Goede Bulgaren die de B poule winnen zijn heel gevaarlijk. Misschien ook voor zichzelf.)
Denmark - Villa Fabriche
(Heel lastig deze. De Italianen zouden zo maar kunnen winnen.)
Het Witte Huis 2 - Lengy
(Ik ga voor onze junioren. Maar dit is geen gemakkelijke wedstrijd. Ze zullen heel goed moeten spelen om door te gaan.)
White House NL 1 - Il Fante di Fiori
(Makkie.)
Ned White - Zaleski
(Dit kan haast niet missen.)
Poland - Texan Aces
(Dit is ook lang niet duidelijk. Ik gok op India, die deden het de vorige keer ook heel goed...)
Herbst - Sygnity
(Deze Israëliërs zijn goed in KO toernooien, denk ik.)
Ned Red - O'Rourke
(Hoe kan ik nou tegen Meckstroth-Rodwell gokken? Toch denk ik dat 'we' winnen.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten