dinsdag 23 juni 2009

kwartfinale

De Nederlandse teams blijven het goed doen. Zometeen begint de kwartfinale. Hier mijn voorspelling.
Ned Red - Vito
(Dat Bulgarije van Zweden won is wel een teken dat ze goed zijn. Toch is Nederland beter.)
Herbst - Villa Fabriche
(Voor mijn gevoel moet ik nu op de Italianen wedden. Die hebben wel heel weinig IMPs tegen gekregen gister. Maar dit is weer een nieuwe dag, en de Israëliërs zijn ook goed bezig.)
Texan Aces - Lengy
(Deze is te moeilijk. Ik ken de Indiërs eigenlijk helemaal niet. Maar ze lijken vrij professioneel bezig te zijn. De Israëliërs ken ik wel. Beide teams hebben een relatief makkelijke loting gehad tot nu toe. Ook in de voorronde geen opzienbarende prestaties van één van deze teams. Ik gok op India.)
Welland - Ned White
(Welland is zonder meer een sterk team. Maar met maar één vast partnership. 'Wij' winnen dus.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten