vrijdag 10 juli 2009

EK aspiranten: nog één dag

Nu ik de junioren al een aantal keer bezig heb gezien op BBO begin ik er echt zin in te krijgen. De laatste dagen was er nog veel te regelen, maar ik ben er al bijna klaar voor.
Belangrijker nog is natuurlijk dat de spelers er ook zin in hebben. Afgelopen zaterdag hadden we de laatste training. Daarna een ontspannen etentje aan de Utrechtse Oude Gracht. Woensdag is er nog een oefenwedstrijd gespeeld.
De meeste inkopen zijn gedaan. Anti-muggenmiddelen moet ik niet vergeten, en dan vanavond de koffers pakken. Morgen vliegen we om iets voor enen in de middag naar Boekarest. Als alles goed is, is er daar draadloos internet beschikbaar. Dan houd ik je via dit blog op de hoogte van onze belevenissen.

Ernst laat zien dat hij goed opgelet heeft bij de mentale training. Ontspanning tijdens lange, zware wedstrijden is belangrijk: het even aanspannen van de spieren, om ze daarna weer te ontspannen is een effectieve ontspanningsmethode, zo is ons geleerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten