dinsdag 27 april 2010

bezig blijven

De laatste blogupdate was 12 april. Wat heb ik die afgelopen twee weken gedaan dat er geen tijd overbleef om te posten?
Laat ik me beperken tot bridge. In de week voor het tweede weekend van de MK Paren was er natuurlijk de wedstrijdvoorbereiding. Alle openliggende systeempuntjes zijn weggewerkt. De spellen van de voorbije weken besproken. Dan het weekend zelf. Het ging niet slecht, we zijn opgeklommen van de vijfde naar de derde plaats. Maar het kon nog zoveel beter...
In de HOK Paren gaat het heel geleidelijk. We scoren bijna altijd boven de 50%, maar halen nooit echt uit. Na vier avonden kom je dan vanzelf omhoog drijven. Volgende week de beslissing daar.
Dan heb ik nog twee aspirantentrainingen gegeven, met veel aandacht voor het afspel, met name. De aspirantenkernploeg heeft de eerste oefenwedstrijd achter de rug. We zijn in voorbereiding voor het EK Paren en natuurlijk ook al voor het EK viertallen van volgend jaar.
Dan waren er nog drie artikelen te schrijven voor Bridge en IMP.
En tenslotte hebben Meike en ik al een aantal oefenwedstrijdjes op BBO gespeeld. Deze week waren de spellen niet opzienbarend. Ik sluit dit saaie verhaal af met een spelletje waar ikzelf in elk geval plezier aan heb beleefd. De setting is BBO, een oefenwedstrijdje op zondagavond:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten