vrijdag 30 oktober 2009

goud!

Het is al weer een tijdje geleden. Deze zomer wonnen Martine Verbeek en Wietske van Zwol goud bij de Vrouwen Paren bij het Open EK. Toen ze afgelopen weekend de eerste Topcircuit voorronde wonnen, herinnerde ik me dat ik nog een spelletje van ze had van het EK, dat ik had willen publiceren. Hier dan alsnog:

Het is het laatste spel van de finale. Bij paren gaat het om het benutten van kansen. Dat hebben Verbeek - van Zwol uitstekend gedaan het hele toernooi. Ook op dit spel:



+200 was natuurlijk een geweldige score.
Dit seizoen spelen Verbeek-van Zwol voor HOK 2 in de Eerste Divisie. Ze zijn favoriet voor promotie naar de Meesterklasse. En ook goed op weg naar de finale in het Topcircuit.

Ik heb ook nog een spelletje van Drijver-Groenenboom (de nieuwste aanwinst van team Oranje), maar dat kan ik nog wel even laten liggen tot na de tweede voorronde van het Topcircuit. Wie weet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten